بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج

دعای قبل از خواب

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۱ ق.ظ

از حضرت زهرا (س) روایت شده که شبی حضرت رسول (ص) بر من وارد شد ، در وقتی که رختخواب خود را پهن کرده و مهیای خوابیدن بودم، فرمود: ای فاطمه مخواب مگر آنگاه که این چهار عمل را انجام داده باشی.

اولاً یک ختم قرآن بخوان و بخواب و دیگر یک حج و یک حج عمره بجای آور و بخواب، سوم آنکه همه مؤمنین را از خود راضی گردان و چهارم آن که من و همه انبیاء را شفیعان خود قرار دهی

 
پیغمبر اکرم (ص) فرمود: عزیزم! خدای تعالی روی لطفی که به پدر تو و تو دارد این دستور را به قدری سهل و آسان قرار داد که شما و شیعیان عمل نمایید و اجر و مزد بسیاری برای شما خواهد بود.

 

هر گاه سوره « قل هو الله احد »را سه مرتبه بخوانی ثواب یک ختم قرآن خواهی برد و هر گاه تسبیحات اربعه را « سبحان اللّه و الحمد للّه و لا اله الاّ اللّه و اللّه اکبر » بگویی صواب حج و عمره برده‌ای و هر گاه طلب مغفرت جهت اموات نمایی « اللهم اغفر للمومنین و المومنات » همه آنها از تو خشنود می‌گردند و هر گاه بر من و سایر انبیاء صلوات فرستی « اَللّهُمَّ صَلَّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ السلام عَلی جَمیعِ الأنْبِیاءِ وَ الْمُرْسَلین » همه آنها شفیعان تو خواهند بود.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۱۶
  • ۴۴۵ نمایش
  • sina kh

نظرات (۱)

شکست بیش از موفقیت آموزنده است;کسی که هیچ گاه اشتباه نمی کند،هرگز به جایی نمی رسد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی