بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج

حجاب

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۹ ق.ظ

پدر آیت الله سیستانی بنام سید محمد باقر سیستانی می گفت 40 روز زیارت عاشورا گرفته بودم و حاجتم این بود که خدمت امام زمان (عج) برسم . هفته چهلم آخرهای دعا بود امید داشتم به خدمت آقا برسم. دیدم نوری از خانه ای تابید فهمیدم آقا آنجاست . به سرعت خود را آنجا رساندم، دیدم پیر زنی فوت کرده است و نزدیکانش بالای سرش هستند. آقا هم آنجا نشسته بود، آقا فرمود برای دیدن من چله گرفتن لازم نیست، شما مثل این خانم مسلمان باشید من خودم می آیم به ملاقاتتان. وقتی پرس وجو کردم فهمیدم آن خانم هفت سال در زمان رضاخان برای اینکه حجابش را از سرش برندارد از خانه بیرون نیامده بود...
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۱۶
  • ۲۵۵ نمایش
  • sina kh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی