بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج

وقتی خجالت نمیکشه منم خجالت نمیکشم !

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۹ ق.ظ



1- وقتی برخی از مردم از گوش دادن موسیقی با صدای بلند در اتومبیلشان خجالت نمیکشند چرا من از گوش دادن قران در اتومبیلم خجالت بکشم؟...!

2- وقتی بعضی از پسران از برداشتن ابروی خود و بند انداختن به صورت صورتشان خجالت نمی کشند چرا من از گذاشتن محاسن و ریش خجالت بکشم؟...!

3- وقتی بعضی از دختران از نشان دادن زینت و اندامشان به مردم خجالت نمیکشند, چرا من از پوشاندن بدنم و رعایت حجاب خجالت بکشم؟

4- وقتی بعضی از پسران و دختران از غالب فاسد هنرپیشگان غربی خجالت نمیکشند چرا من از پیروی از سنت پیامبرم و اصحاب و اهلشان خجالت بکشم؟

5- وقتی بعضی از مردم از گفتن هر خزعبلاتی در جمع خجالت نمیکشند چرا من از یادکردن الله و رسول در جمع خجالت بکشم؟

6- وقتی جاهلان از داشتن رسوم خرافی و عرفان های پوچ خجالت نمیکشند چرا من از دفاع از اسلام پاک خجالت بکشم؟

7- وقتی بعضی از پسران و دختران از نگاه کردن به نامحرمان در خیابان خجالت نمیکشند چرا من از نگاه نکردن به نامحرم و پایین انداختن سر خویش جلوی نامحرم خجالت بکشم؟

8- وقتی ان دسته از جوانانی که فاسد هستند, از تبلیغ فساد و هرزگی خجالت نمیکشند چرا من از تبلیغ دین پاکم خجالت بکشم؟

9- وقتی جمعی از افراد از تهمت,غیبت و... در جمعی خجالت نمیکشند چرا من از دفاع از ان افراد در جمع خجالت بکشم؟

10- ای عاقلان! وقتی از نشر بدی ها خجالت کشیده نمیشود از تبلیغ پاکی ها چرا خجالت بکشیم؟

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۱۸
  • ۱۱۹۹ نمایش
  • sina kh

نظرات (۳)

  • آبی آسمانی
  • علی دیگر نمی آید . . .

    مطلبتان عالی بود
    سلام و خداقوت..طاعات قبول...
    مطلبتون جالب بود..
    دلیل بر درستی به شکل استفهام انکاری...
  • چشم به راهم ...
  • خجالت نداره ... 20
    پاسخ:
    mannunam

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی